JUVENIL A | 2 | - | 0 | HORTA |
Victòria molt important del Juvenil A, que va tornar al camí del triomf en vèncer l’Horta en el derbi del Districte. A més, els tres punts prenen més importància després de l’ensopegada de l’Europa, principal perseguidor dels de David Biescas. Pel que fa al partit, el Martinenc va ser superior i, tot i no sentenciar fins al darrer minut, va gaudir d’ocasions per marxar amb un marcador més ampli.
El primer temps va estar totalment dominat pel conjunt vermell, si be és cert que la primera ocasió va ser visitant: en una passada llarga, Sergi va estar providencial evitant amb el peu el 0-1. Però a partir d’aquí, el monòleg local va ser total: primer Suly va xutar massa fluix i, uns minuts més tard, va ser Franc qui va topar amb el porter. Mentre que al 23′ va arribar l’1-0. Franc va centrar al segon pal i Jonaiker, que redebutava aquesta setmana després del seu retorn al Juvenil A, va controlar i va batre el porter amb un bon xut.
Després del gol, el partit va seguir amb el mateix guió i Uri Puigbó va gaudir d’una altra gran oportunitat després d’una deixada de Ibáñez. I a la represa, més del mateix: Geru, des de l’àrea petita, no va trobar porteria i Franc i Geru van tornar a rondar el gol uns minuts després, però sense encert. I de tant perdonar, amb només un gol d’avantatge, l’Horta es va créixer.
I així, en els darrers minuts, els visitants van fer un pas endavant a base de pilotes llargues i van aconseguir descontrolar el partit, que es va convertir en un constant anar i venir d’àrea a àrea. Tot i això, les ocasions van seguir caient del cantó del Martinenc: Aldo va xutar massa alt i Franc va topar amb el pal… El gol estava a tocar, però no arribava fins que, ja en l’afegit, Suly va guanyar una pilota i va servir per a què Franc sentenciés el matx.
#SomMartinenc
MARTINENC: Sergi, Roc, Geri, Franc, Uri Puigbó, Jonaiker, Pau Granell, Català, Suly, Adri Díaz i Gabo; Santi, Èric Gaspà, Geru, Aldo, Cucu i Ibáñez.
GOLS: 1-0 (23′) Jonaiker. 2-0 (92′) Franc.