Bona feina, equip! El Sènior Femení s’ha desplaçat aquest dissabte fins a Sants per disputar a la pista del JAC, equip cuer de la taula. Les vermelles no han dominat el partit des de primeres, però, de mica en mica, han anat trobant el seu lloc. Tant al primer quart com al segon, hem tancat amb una lleugera superioritat de punts al marcador. Al descans, hem abandonat la pista amb un 23-27 favorable.
En la represa, el partit ha guanyat ritme. Al tercer quart, hem aconseguit definitivament controlar el matx. Així i tot, el JAC ha fet força i ha estat capaç de girar l’avantatge còmode del Martinenc, de deu punts. A mitjans del darrer quart, les santsenques han estat durant uns segons per sobre al marcador per un punt.
Però una bona resposta de les del Guinardó, amb transicions ràpides i sòlides darrere, hem tornat a posar-nos per davant, tancant la victòria final (46-55). Triomf clau per pujar la moral i encarar el darrer tram de temporada amb millors sensacions. Com a altra nota positiva: el debut de Carlota i Mar, del cadet A, amb el primer equip.
Continuem!
#SomMartinenc