SANT CUGAT | 2 | - | 2 | MARTINENC |
El FC Martinenc semblava tenir el partit encarrilat contra el Sant Cugat després de remuntar un gol inicial i posar-se per davant del marcador, però va acabar perdonant i els locals va poder empatar amb un home menys. L’equip encadena cinc partits sense perdre però la sensació ahir va ser agredolça per no poder sumar de tres en tres.
El conjunt de Miguel López va fer una primera part molt seriosa tot i que els locals es van avançar en un gol de falta de Didi, al minut 24. Va ser una acció puntual ja que els locals no creaven perill.
L’equip vermell –ahir de verd- va reaccionar bé i Alabau va guanyar una pilota dins de l’àrea que Chicho va rematar al fons de la xarxa (minut 38). I poc després, al minut 43, Adri Ruiz va protagonitzar la gran jugada del partit amb un acció individual on va deixar enrere tots els rivals que tenia per davant i va fer un gran xut que posava al Martinenc en avantatge al marcador (1-2).
El més difícil s’havia fet, remuntar un gol fora de casa, i es va arribar al descans. La situació es va posar més de cara amb la segona groga al local Ruben a la segona part, i va deixar el Sant Cugat amb 10 homes.
L’equip només necessitava mostrar-se sòlid darrera i aprofitar alguna de les ocasions que podia crear amb més espais. Lobo de cap va estar a punt de fer el tercer, i també Kilian va quedar-se amb la mel als llavis del gol amb un xut massa alt.
Sense rematar el partit el Sant Cugat es va trobar amb l’empat en una nova acció aïllada. Un xut molt llunyà que va entrar ajustat al pal. Miguel López va haver de canviar a Ferran Alabau i Kilian per molèsties, i l’equip es va quedar sense forces per aconseguir el 2-3. Al final un nou punt que permet seguir mirant endavant, però els jugadors es mostraven dolguts perque van volar dos punts que els permetien enganxar-se a la part alta.
Cal seguir sumant, treballant fort i buscar la manera d’encadenar victòries. Proper rival, el Tona al Municipal del Guinardó.
Foto: cugat.cat
Sant Cugat: Joseph, Castro, Palma, Lluís, Ruben, Fernando, Peke (Molina), Pepe (Aaron), Ramon (David), Patrik (Uri Peix) i Didi.
FC Martinenc: Caleb, Aleix, Vallejo (Márquez), Lobo, Grau, Varese, Kilian (Antolínez), Hugo, Alabau (Raventós), Chicho (quiles) i Adri Ruiz.
Gols: 1-0, Didi. M.26. 1-1, Chicho m.36. 1-2 Adri Ruiz, m. 43. 2-2 Lluís m.74.