MARTINENC | 0 | - | 3 | MATARÓ |
Els jugadors del Dani Andreu han pogut disputar aquest dijous la jornada pendent a casa contra el Mataró, després de dos ajornaments del partit per casos positius de la Covid-19. Els vermells, després de la victòria al Guinardó contra el Lloret i l’empat al camp de la Montanyesa, han saltat al terreny de joc optimistes. Davant hi tenien el Mataró, rival directe, empatat a punts a la classificació del grup 1 de Primera Catalana.
El Martinenc ha estat el primer conjunt a ocasionar perill. Al primer minut de partit, l’equip ha signat una bona combinació que ha finalitzat en Canelada, qui ha enviat la pilota molt desviada. Només dos minuts després, Víctor Fabían, que s’estrenava en partit oficial amb el primer equip, també ha tingut una ocasió de gol clara. Així i tot, ha estat una espècie de miratge. El Mataró, al minut 8, ha aconseguit inaugurar el marcador amb un gol matiner que ha complicat molt les coses als locals (0-1, m.8).
Immediatament després del gol, però, el Martinenc encara ha tingut uns minuts bons, de reacció. Ha encadenat un seguit d’oportunitats ofensives que podrien haver estat l’empat. La més clara, segurament, de Canelada al 24. Així i tot, les pèrdues de pilota i els errors defensius no han pogut evitar que quan es complia mitja hora de matx, el capità del Mataró, Yustos, fes la segona diana pels del Maresme (0-2, m.30).
Tan Xavi Torrent com Víctor Fabián han tingut ocasions clares per retallar distàncies abans que arribés el xiulet que indicava el descans. Així i tot, la definició no ha estat encertada i la mitja part ha arribat amb un clar domini del Mataró al marcador.
I si bé la sensació al primer temps ha estat que el Martinenc podia evitar que la derrota fos més gran, el segon temps no ha estat especialment brillant per part dels vermells. Els canvis, que han permès una estratègia més ofensiva, han ressentit les línies del mig camp i defensives de l’equip. Amb això, el Mataró ha donat diversos ensurts a l’àrea custodiada per Ivan Fuentes.
Un gol anul·lat i multitud d’accions perilloses han culminat al minut 79 amb la diana d’Uri, acabat de saltar al terreny de joc (0-3, m.79). Fins al moment, el Martinenc no ha estat capaç de generar perill a la porteria del Mataró: poques arribades i sense acabar de ressoldre, a excepció d’una claríssima de Xavi Torrent al minut 63.
Així i tot, el tercer gol ha suposat la desfeta definitiva del Martinenc, que no ha aixecat cap als últims minuts de partit i ha començat a desitjar el xiulet final per evitar que el resultat fos encara més desastrós. Després de dues jornades amb bon sabor de boca i sumant, els jugadors de Dani Andreu tornen a caure a casa en un matx en què no han estat a l’altura del rival i no han ofert la seva millor imatge.
MARTINENC: Ivan Fuentes, Jaime, Ahufinger, Dani Suárez (Aleix, 65′), Canelada (c) (Gerard del Río, 46′), Xavi Torrent (Cristóbal, 72′), Alberto, Santi, Martí, Omar (Víctor Rodríguez, 72′) i Víctor Fabián (Brian, 46′)
MATARÓ: Sergio Cano, Mola, Teje (Bruno, 23′), Gual, Toni, Barga (Uri, 72′), Kilian (Marc, 56′), Sagar (Bañuls, 56′), Roger, Álex (Joel, 65′) i Yustos (c)
GOLS: 0-1 (8′) Toni. 0-2 (30′) Yustos.0-3 (79′) Uri