JUVENIL A | 4 | - | 0 | JÀBAC TERRASSA |
Passi el que passi, el Juvenil A seguirà un curs més a Nacional. Després de l’històric ascens del curs passat, els de David Biescas han fet una temporada excel·lent en la seva estrena a la categoria i aquest cap de setmana, a falta encara de tres partits per acabar la lliga, van segellar la permanència de manera matemàtica –tenint també en compte els descensos compensats–.
El partit contra el Jàbac, rival situat en zona de descens, no va tenir gaire història perquè ben aviat se li va posar molt de cara al Juvenil A. Just al minut 4, Franco va guanyar l’esquena a la defensa, es va desfer del porter, aquest el va fer caure quan ja encarava porteria i va veure la targeta vermella directa. El xut de falta de Franco va marxar desviat, però el partit ja havia canviat amb l’expulsió. Amb superioritat numèrica, el Martinenc va dominar a plaer i va deixar el duel molt ben encarrilat amb dues dianes abans de la mitja part. La primera, obra de Carlos, just passada la mitja hora de joc en una gran passada a l’espai que va permetre el jugador vermell superar el porter amb un xut picat. I just un minut abans del descans, Sami va doblar l’avantatge en una altra passada a l’esquena de la defensa egarenca.
A la represa, el Jàbac va sortir disposat a incomodar una mica més el Martinenc i Marc Ballart va haver de treure un peu salvador per evitar que els visitants retallessin distàncies en el marcador. Més enllà d’aquest ensurt, els vermells van seguir dominant i León, amb un magnífic llançament de falta, va anotar el 3-0. I al minut 88′, Pol Julián va tancar la golejada en culminar un ràpid contracop.
#SomMartinenc
MARTINENC: Marc Ballart, Gabo, Carlos (Dani Ibáñez, 59′), Martí de Nadal, León (Geru, 59′), Martí, Èric Gaspa, Sami (Cristian, 66′), Rawdy (Nacho, 66′), Aldo i Franco (Pol Julián, 59′).
GOLS: 1-0 (31′) Carlos. 2-0 (44′) Sami. 3-0 (58′) León. 4-0 (88′) Pol Julián.