MANU LANZAROTE | 4 | - | 2 | MARTINENC |
Últim desplaçament del curs per al Femení! Les jugadores de Guillem Garcia han viatjat fins a Terrassa per disputar el matx contra el Manu Lanzarote. Un partit en què ja no es juguen res, després d’haver assolit la permanència a Preferent fa setmanes.
En el primer quart d’hora de joc, el Martinenc ha tingut opcions, però no ha acabat d’aprofitar-les i resoldre-les. Amb el domini, les jugadores s’han relaxat i el Manu Lanzarote, de mica en mica, ha crescut. Així i tot, no ha estat una part de moltes ocasions de gol clares. En l’última jugada abans del descans, en una acció de córner favorable, Clàudia n’ha aprofitat el rebot i ha marcat el primer gol del partit (1-0, m. 44).
En la represa, el Martinenc ha sortit fort. Ben aviat, han arribat les ocasions. La més clara, una jugada en què Delba ha robat pilota i ha assistit a Helena, que ha rematat just per sobre el travesser. La segona gerra d’aigua freda ha arribat poc després, en el segon gol del Manu Lanzarote. Un moment estrany en què la pilota ha acabat passant per sobre de Luisa (2-0, m.51). Així i tot, l’equip s’ha refet i Delba ha estat l’encarregada d’acurtar distàncies amb un gol de vaselina, quatre minuts després (2-1, m.54).
El tercer gol de les locals, però, no ha trigat a arribar. Una jugada ofensiva del Manu Lanzarote en la qual la defensa del Martinenc, per anar a disputar pilota, ha acabat trencant el fora de joc i facilitant el segon encert de Clàudia (3-1, m. 65). Repetint la història, Helena ha retallat el resultat amb una diana força lluida al segon pal (3-2, m. 67). I tot i que s’ha lluitat fins al final per a la victòria, les locals encara han tingut opció de ficar un gol més, a l’últim moment. L’ofensiva local ha tallat una assistència a Mireia i en la contra ha fet l’últim del partit (4-2, m.89).
Acomiadem els desplaçaments amb un partit en què les nostres errades ens han castigat i han fet impossible endur-se la victòria. Així i tot, partit treballat i permanència ja assolida. Continuem!
Fotografia: Xavi Carulla
#SomMartinenc
MANU LANZAROTE: Abril, Queralt, Paula Arcos, Carla, Clàudia Granja, Aranzazu, Paula Serna, Minerva, Sara, Iliana i Aina. [Livia, Gisela, Clàudia Campuzano, Àgueda i Laura].
MARTINENC: Luisa, Caru, Bea, Ester, Delba, Roser, Martina, Iris, Júlia, Paula i Boltà. [Mireia, Riera, Judith, Helena i Erica (ps)].
GOLS: 1-0 (44′) Clàudia Granja. 2-0 (51′) Carla. 2-1 (55′) Delba. 3-1 (65′) Clàudia Granja. 3-2 (67′) Helena. 4-2 (89′) Laura.