Empat amb gust de poc del Femení amb la Guineueta | FC Martinenc
skip to Main Content
GUINEUETA 1 - 1 MARTINENC

Empat amb gust de poc al derbi barceloní! El Femení ha visitat aquest dissabte el camp de la Guineueta en una nova jornada de la fase de permanència. Les jugadores de Guillem Garcia han dominat el matx des del primer moment. De fet, un gol matiner de Paula ha avançat a les vermelles al marcador. Juliana ha fet un canvi d’orientació i ha col·locat una pilota bombejada a l’àrea. Paula ha entrat al segon pal i cap a dins! (0-1, m.6).

A partir d’aquí, les ocasions per engreixar l’avantatge han estat un sense parar. Delba n’ha tingut una, en un u contra u amb la portera, que ha enviat a les mans de la jugadora de la Guineueta. Carla ha enviat una pilota al travesser. I més. La Guineueta, per la seva banda, no ha amenaçat la porteria de Luisa, més enllà d’un xut que la portera ha tret molt bé.

Malauradament, pocs minuts abans del descans, el Martinenc ha tingut una pèrdua en una sortida de pilota al mig camp, que la Guineueta ha transformat en contra perillosa. Amb la defensa vermella descol·locada i un xut d’Eva Maria en què Luisa no ha pogut fer res, les locals han forçat l’empat (1-1, m.37).

En la represa, la tònica del partit ha estat similar. La Guineueta, sense opcions. El Martinenc, seguint dominant els tempos del partit, però sense acabar de finalitzar amb encert. Amb això, el marcador no s’ha mogut en tota la segona part. Sumem un punt i continuem ben posicionades a la segona fase de lliga. Bé, equip!

Fotografia: Xavier Carulla

#SomMartinenc


FITXA TÈCNICA

GUINEUETA: Cristina, Mariah Rose, Ainhoa, Ellen Eva Ximel, Carla, Aroa, Eva Maria, Laia, Anna, Eva i Andrea. [Isabel (ps), Estrella, Sandra, Nathaly Daniela i Angelica].

MARTINENC: Luisa, Mireia, Caru, Bea, Juliana, Delba, Martina, Carla, Paula, Boltà i Ester. [Judith, Helena, Erica (ps), Jana i Abril].

GOLS: 0-1 (6′) Paula. 1-1 (37′) Eva Maria

Back To Top