Comunicat sobre la suspensió de la final de la Lliga Catalana EBA | FC Martinenc

Davant la suspensió de la final de la 39a Lliga Nacional Catalana EBA, organitzada per la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ), que havien de disputar aquest dilluns 12 d’octubre el Martinenc i el Club Bàsquet Roser, el FC Martinenc Bàsquet i, per extensió, el Futbol Club Martinenc, volen fer els següents aclariments:

• Assumir l’error comés en el criteri ďinterpretació del protocol establert per la FCBQ pel que fa a la comunicació en l’aïllament ďun jugador. El jugador en qüestió va informar a l’equip que una persona del seu entorn havia sol•licitat fer-se la prova PCR al presentar simptomatologia. Davant de la sospita, es requereix el confinament del jugador i se li demana prova PCR de confirmació, a més de no participar en els partits de Lliga Catalana contra el CB Mollet (dissabte) ni, després, contra la UE Mataró (diumenge), ni acompanyant ni assistint als partits, tal com alguns han informat erròniament. Agraïríem una rectificació al respecre.
  • En el moment en què el jugador en qüestió va comunicar la seva situació, va quedar aïllat del grup, i continua aïllat fins que l’autoritat sanitària corresponent en comuniqui l’alta.
  • Des del Futbol Club Martinenc estem aplicant una política activa de prevenció, amb totes les mesures encaminades a una pràctica esportiva segura i que busca protegir els i les esportistes i els seus entorns. Per tant, som els primers interessats a controlar possibles casos, a prevenir situacions d’exposició i a actuar conjuntament amb les autoritats, sanitàries i esportives, en el nostre cas, per respectar i millorar els protocols.
  • Lamentem les molèsties que la situació ha causat en el desenvolupament de la competició. El grup tenia extremes ganes de competir a la final de la Lliga Catalana i d’optar a inscriure el nom del Club al seu palmarès. Amb tot, esperem que amb la Federació i el nostre rival s’acabi trobant una data per disputar un partit tan important com aquest.

#SomMartinenc