El Sènior Femení juga la final a quatre | FC Martinenc
skip to Main Content

Després de l’alegria del campionat del grup 4, assolit el primer cap de setmana de maig, i de l’ascens a Primera que el títol va comportar, el Sènior Femení del BQ Martinenc disputa aquest cap de setmana la final a quatre de Segona Femenina, a Viladecans.

La cita enfronta els quatre campions de grup de la categoria i pretén, a més de ser un premi pels títols de lliga i els ascensos ja assolits, dirimir qui és el campió absolut de la Divisió. Els aspirants, a més del BQ Martinenc, són el CEEB Tordera, l’AE Sant Andreu Natzaret i les amfitriones de l’Halcón Viajes Viladecans BF.

La Final a quatre es disputa a Viladecans, si bé no només en una pista. La seu central serà l’Atrium Viladecans (a l’Avinguda Josep Tarradellas, en aquesta ubicació de Google Maps), però la segona semifinal de la competició, i que disputa el BQ Martinenc, es disputarà en una altra pista de la localitat, el Pavelló Podium Viladecans (al carrer de Pompeu Fabra, en aquesta ubicació), ja que a l’Atrium s’hi disputa aquest cap de setmana també la fase d’ascens a LF2.

Aquests són els horaris de la competició:

FINAL A QUATRE DE SEGONA FEMENINA
Al Pavelló Atrium Viladecans, llevat de la segona semifinal

Dissabte, 1 de juny – Semifinals
16.15h CEEB Tordera vs. Halcón Viajes Viladecans BF
18.30h Martinenc BQ vs. Sant Andreu Natzaret *al Pavelló Podium Viladecans

Diumenge, 2 de juny – Finals
17h Tercer lloc
19h FINAL

Els horaris i marcadors es podran seguir, com sempre, al web de la FCBQ, en aquest enllaç.

El cartell de la final a quatre | FCBQ

El conjunt local, l’Halcón Viajes Viladecans BF, és el campió de grup que arriba amb millor balanç de la fase regular. Les viladecanenques es van imposar al grup 2 cedint tan sols dues derrotes (balanç 28-2). Les torderenques van ser campiones del grup 1 (amb 26-4); el Sant Andreu Natzaret va ser primer al grup 3 (26-4); i el Martinenc es va alçar amb el campionat al grup 4 (25-5). Amb tot, els balanços no són comparables ja que, òbviament, els rivals i la composició dels grups no han estat els mateixos.

Després del campionat de grup i de l’ascens, el Sènior tanca la lliga en una cita gran, la final a quatre de Segona. Molta sort i molts encerts, campiones!

#SomMartinenc


Back To Top