PREMINI FEMENÍ | 45 | - | 40 | CN CALDES |
El Premini Femení de bàsquet del Futbol Club Martinenc s’imposava al CN Caldes aquest dissabte al Guinardó (45-40), aconseguint així la primera victòria de la segona fase del curs.
A la primera part l’equip anava set punts per sota. Una situació que va conduir a un canvi de xip. Les vermelles van sortir molt motivades a la represa, concentrades i amb ganes de mossegar a pista. Aquests tres elements van acabar sent la clau per al triomf final.
El Premini se situava per davant a l’últim quart, després de quedar empatats als dos períodes anteriors.
El duel va tenir un final molt emocionant, i el triomf final va acompanyat de l’assoliment dels objectius que l’equip s’havia plantejat a la prèvia: es posaven en pràctica els conceptes ofensius i defensius que s’havien treballat tots aquest mesos, i com a resultat el parcial definitiu de 10-0 amb què culminava el partit.
La banqueta i la graderia no van parar d’animar fins que va acabar el partit, des del primer minut fins l’ultim.
Cal recalcar que és essencial el reforç positiu i l’animacio per part tant de les jugadores, com de les famílies des de la grada.
Molt bona feina de TOTES les jugadores, l’objectiu no és guanyar sinó aprendre i passar-ho bé. No obstant ens quedem aquesta victòria que sempre recordarem com el gran premi de tot l’esforç, implicació i dedicació de les petites del Club.
Cal seguir aprenent i millorant, però la feina feta fins ara esta molt bé, i des del cos tècnic s’encoratja l’equip a seguir així.
#SomMartinenc
PREMINI FEMENÍ: Bianca, Ona, Carla Sancho, Carla Serrat, Paula, Raquel, Hargun, Ainara, Laia, Nahia, Avril i Gal·la.
ENTRENADORES: Aiala Cócera i Marina Navarro