Escut Neutre Futbol
  • Primer equip

Després de la reunió mantinguda ahir de més de dues hores amb la plantilla i el cos tècnic del primer equip, realitzada per analitzar i extreure conclusions de la severa derrota que es va patir al camp del CE L’Hospitalet, i on es van fer unes valoracions sinceres i cara a cara amb els jugadors, el FC Martinenc manifesta el següent:

• El Club, el cos tècnic i els jugadors volen disculpar-se davant dels seus socis i sòcies, aficionats i simpatitzants per una derrota inexplicable i inadmissible, tant pel resultat com per com es va produir, ja que no està a l’alçada de la imatge i de la història centenària del club.
  • El Club, el cos tècnic i els jugadors van unir forces i van expressar el seu total compromís per tal de revertir aquesta situació, canviar la dinàmica de joc i resultats i lluitar per assolir la permanència a la Tercera Divisió, després de l’ascens aconseguit la temporada anterior amb tant d’esforç per part de tots els implicats.
  • Qualsevol jugador que no se senti amb forces de treure els objectius endavant, o no es vegi capacitat, o no cregui en el projecte, és convidat a deixar la disciplina del FC Martinenc.
  • El Club vol demanar el suport de l’afició per tal de remar junts en la mateixa direcció, des d’aquest mateix diumenge al Municipal del Guinardó per tal de poder canviar la dinàmica de resultats

Posteriorment a la reunió, els jugadors es van exercitar al Municipal del Guinardó de cara al partit d’aquest diumenge a casa contra el Santfeliuenc FC.

FC Martinenc!